tiistai 21. kesäkuuta 2011

Jyristyssentään!

Täällä on yhtäkkinen ukkonen.
Söimme juuri ulkona, eräässä mun lempilähiravintoloista.
Olen poikki.
Olen yrittänyt löytää uusia kirjallisia blogeja.
Ylipäänsä monia blogeja on hauska seurata.
Viimeisin löytöni on Paperback Writer.
Siellä heitettiin ilmoille mielenkiintoinen kysymys:
What's the one book you think everybody, writer or not, should read?

Ja minähän jäin moista kovin miettimään. Varmasti tätä kysymystä on monessa blogissa mietitty, varmaan olen joskus osallistunut esim. jonkun kirjabloggaajan herättämään keskusteluun aiheesta, mutta nyt mietin kuitenkin. Ukkonen iskee tuolla. Minulla on vatsassa jotain ruokaa, jota en osaa kääntää millekään kielelle.

Olisiko millään Pikku prinssi oikea vastaus?
Olisiko sittenkin Veljeni Leijonamieli?
Entäpä Muumipappa ja meri?
Eikö millään esimerkiksi jokin vaikka jopa muu?

Hyvää yötä.
Silmäni painuvat kiinni kaikesta tästä muuttamisesta.

PS. Vinkatkaa hyviä blogeja, jos tiedätte enkä minä lainkaan! Siis sekä kirjoittamiseen että kirjoihin liittyviä tai jopa muuhunkin. Kielinä saavat olla suomi, englanti, venäjä tai saksa. Ehkä ruotsikin menisi, tai menisihän se eikä ehkä.

5 kommenttia:

  1. I should be writing podcast on hyvä. Varsinkin kun sitä voi kuunnella samalla kun käy lenkillä.

    Itunesista löytyy aika paljon muitakin kirjoittamiseen tai lukemiseen liittyviä podcastejä. Niissä on tosiaan se hyvä puoli et niitä voi kuunnella myös lenkillä, siivotessa, puutarhassa jne.

    VastaaPoista
  2. Tänks vinkistä! Pitää testata tuota kuuntelupuolta. Yleensä lenkillä muu ei maistu kuin musiikki, jotta saa rytmiä ja vauhtia jalkoihin :)

    VastaaPoista
  3. Oletko huomannut Lastun blogia? Minä tykkään:
    http://lastulaineilla.blogspot.com/

    Hyvää juhannusta! :-)

    VastaaPoista
  4. Kiitoskia vinkkauksistanne! Ja toivottavasti juissijuhannus onnistui olemaan kiva!

    VastaaPoista