keskiviikko 10. elokuuta 2011

Tulen käsiisi pian!

Minäpä tiedän jo varmasti varmaksi, että Minä rakastan sinua nuori mies julkaistaan tässä kuussa!

Sen takia ostin äsken mansikoita. Niiden kilohinta on 4,89 euroa. Piti oikein äidiltä kysyä, että onko se hyvä hinta. Olen ostanut joka päivä puoli kiloa mansikoita siinä tarkoituksessa, että pakastaisin ne, mutta aina ne päätyvät vatsaani. Kuin myös äsken.

Järjestän julkkarit tämän kuun lopussa Suomessa. Kaikille avoimen tilaisuuden arkisena iltana. Tervetuloa myös blogini lukijat. Pitää vain ensin löytää paikka, jossa ei ole muita tapahtumia. Pitää etsiä joku mukava tila. Pitää soveltua ajatukseen siitä, että olen pian kaksoiskirjailija vai mikä se onkaan, kun on kaksi jo julki.

Mutta sitä ennen pitää kirjoittaa vielä lisää, sillä ajatelkaa, olen päättänyt pitäytyä lisääntymissuunnitelmissani.
Sitä paitsi työhaastattelu meni niin kovin hyvin, että olen melkein jo Floridassa, minne en edes tiennyt meneväni vielä joskus. Tai siis ei se ole nytkään varmaa, eihän mikään koskaan ole varmaa ennen kuin sitä omenaa puraistaan. 

5 kommenttia:

  1. Ihana se lisääntymis päätös. Odotellaan innolla uutta tuotosta.

    VastaaPoista
  2. Lisääntymispäätöksestä minäkin ilahduin, mutta ihan ekaks tulvahti mieleen nahkaselkäinen versio. ;)

    VastaaPoista
  3. Kyllä innolla koetan tehdäkin lisää :)

    Lissu, voihan sitä yrittää saada nahkaselkäisenkin kirjan aikaiseksi. Eikös joskus muinoin kirjoja tehty niin, että nahkaa käytettiin kansissa ;)

    VastaaPoista
  4. Onneksi olkoon! Upeeta! Kerro missä julkkari on, niin tiedän, jos vaikka...

    Kuopiossa? :).

    PS Mulla on ei kun oli monta nahkaselkäistä kirjaa. Niitä voi silitellä ennen kuin ryhtyy lukemaan.

    VastaaPoista
  5. Kiitoksia Lastu! Oi, Kuopioon asti ei oikein veny :( Vaikka lanttu- ja kalakukkoiset houkuttaisivatkin..

    VastaaPoista