torstai 8. joulukuuta 2011

Toistoa

Hei, olen leivänmyyjä, ja palasin juuri pitkästä päivästä kotiin, sillä kävin leivänmyynnin päätteeksi lounastamassa Saksaan muuttaneen entisen opettajakollegani kanssa ja sen jälkeen täräytin vielä hoitamaan lapsia, joita olen luvannut hätätapauksen tullen kaitsea mahdollisuuksien rajoissa, ja nyt minulla on kourassa uneen vajottava olut. Menen pian vaahtokylpyyn. Nukahdan sinne. Herään puoli kuudelta. En ole ehtinyt kirjoittaa. Muuta kuin jotain syvää.

Kirjoitin eilen Facebookiin päiväni mietelauseen, sillä keksin, mitä voisin olla. Toistan itseni tänne, sillä mitä hyötyä on itsestä, jos ei osaa toistua, mutta toisaalta muistakaamme, että liika toisto on turhaa ja että turhaa toistoa pitäisi välttää, mutta tässä se nyt kuitenkin on:
Heiii mä keksin, että oon sinipunaraidallinen tikkukaramelli. Sitten isona. Täynnä esanssia ja sokeristakin tehty, sulan suuhun, tartun sormiin ja hiuksiin ja sinä vihaat ja rakastat etkä kuitenkaan voi ilman.

1 kommentti:

  1. Voi että sun päiväs on täysiä. Olis niin ihana lukea tekstejäsi täällä blogissa. Päivän mietelauseet ovat aina hyviä.

    VastaaPoista