perjantai 27. tammikuuta 2012

Suklaapelastusrengas

Sain eilen paketin, joka piristi päivääni ja piristi viimeisiä päiviäni ja piristi koko mielialaa ja auttaa pääsemään eteenpäin. Minun isosiskoni on maailman paras sisko.  Eilen oli aika ankea päivä, etenkin kun illalla nousi kuume ja teki minuun tukon. Mutta postilaatikossa odotti postimiehen jättämä lappu, joka sanoi, että lähetykseni on noudettavissa naapurilta. (Siis jos ei täällä satu olemaan kotona siihen aikaan, kun Kusti polkee, ainakin meidän talossamme paketit jätetään kenelle tahansa naapurille, joka on kotona.)

Ja minun kummipoikani on ihana hirviöiden piirtäjä. Hän muutes soitti minulle tuossa päivänä eräänä: "Kuules kummi, minä olen tekemässä toista kirjaa sinulle." Ensimmäinen kirjahan oli aivan loistokas ja lunasti paikkansa hyllyssäni kertaheitolla. Kirjan nimi oli Petojen saaret. Mikähän uuden osaksi lankeaa?


Päivän ratoksi sattui tuolta Paperback Writerin blogista osumaan silmiin huokuvan kaunis video. Enjoy ja hyvää viikonloppua! Minä parantelen itseni kuntoon Fazerin suklaalla ja teellä ja odotan iltaa kuin aurinkoa, sillä R on ollut taas viikon poissa enkä enää kestä enkä todellakaan aio muhia kuumeessa sitten enää.

4 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista, Helmi-Maaria.<3

    Lahjakas poika, tätiinsä tullut.;DD

    VastaaPoista
  2. Kiitos, flunssa nyt yrittää änkeä kovin hanakasti, mutta koetan tainnuttaa sen. Ja kyllä, Lauri ON lahjakas. Hirveän! :)

    VastaaPoista
  3. kuvituskin on hieno petojen kirjassa. ja sehän on ihan faktaa.. siis hyvä kirja. parantele nyt hyvin. suklaata, ah että pitikin lukea, nyt on etsittävä suklaata sitä on piilossa jossain..DDD

    VastaaPoista
  4. Oho, toivottavasti en aiheuttanut epätoivonsekaista suklaanhimoa. Mutta täytyy sanoa, että Fazerin suklaa on aah niin hyvää, että siinä voisi uida :)

    VastaaPoista