perjantai 30. maaliskuuta 2012

Ota minut!

Että jos lyyrinen kokemus romaanin muodossa on poikaa (tai tyttöä!), osallistu toki kirjani arvontaan. Tai muutenkin vain hurvittelun vuoksi. Käy kommentoimassa tuota tekstiä, ja jos kommentointi ei onnistu, voit myös (mikäli satut olemaan FB-ystäväni) näyttää peukkua Facebookissa tai sitten, jos mikään muu ei onnistu, otan myös sähköpostia vastaan 1.4. saakka.

Ja nyt, jotta ehtisin avata tukossa olevat röörini ja niistellä itseni suhteellisen kohtalaiseen edustuskuntoon, lähden sohvalle ja istun siellä, kunnes kotiovi aukeaa ja sieltä ilmestyy sisään minun elämäni ajatus, R, jolle aion tässä viikonlopun aikana esitellä hienot matkasuunnitelmani, joita ei vielä oikeastaan ole tarpeeksi.

Olen tekemässä hänelle "kirjaa" leikkaa-liimaa -periaatteella. Unelmieni matkakohteista. Houkuttelevasti, jotta hänkin innostuisi. Ainakin itse olen pähkinöinä. Sitä paitsi työsuhde-etuihini kuuluu myös askartelu sekä maalaustaide. Maalasin tänään vesiväreillä paperia. Ja itseni. Joten töissäkin saatan olla luova.

Hyvää viikonloppua. Tavataan sunnuntaina, kun arvon jonkun teistä yllättyneeksi.

6 kommenttia:

  1. Oi, mun pitäisi tehdä tuo sama juttu;-) Olen kerännyt vuosikausia isoon mappiin muovitaskuihin houkuttavia matkakohteita, joissa vain osassa olemme käyneet, mutta revannssitkin käyvät minulle hyvin. Kokonainen upea vihko, jonka nimi voisi olla Jonnekin pois (vrt. Shriver) tai 'Viimeinen tahtoni, täytäthän sen Armaani' tai 'Minne ikinä keksitkin haluta matkustaa, minä seuraan kanssasi' tai vain 'Matkaumelmat(kin) on tehty toteutettaviksi'.

    "Jos pakko matkustaa on jonnekin, entisestä pois juna vie..."

    Lumoavaa viikonloppua sinulle takuulla jo hyvin keväiseen Müncheniin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika työlästähän tuo askartelu tuntuu ainakin minulle olevan, mutta hauskaa ja unelmoiskentelua :)

      Poista
  2. Voih, minä olen koko ajan luullut, että huomenna on ensimmäinen päivä, ja nyt minulle selvisi, että tässä kuussa on kolmekymmentäyksi päivää...

    No, numerot eivät ole koskaan olleet ystäviäni.

    Toivottavasti flunssasi menee pian ohi!

    VastaaPoista
  3. Hähä, olet ovela.

    Minä haluan voittaa! :< Mutta niinhän me kaikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, arpa taisi nyt olla kolahtamatta kohdallesi, mutta ehkä ensi kerralla ;)

      Poista