sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Hengitysvaikeuksia

Regensburg on nätti kaupunki. Olkaa hyviä ja poiketkaa siellä. Saksa ei ollut mielestäni ennen lainkaan kiinnostava matkailukohde, mutta nyt olen suorastaan haltioissani koko maasta. Täällä on niin kovin säpsäköitä paikkoja. 


Ja nyt minä kaadun sohvaan. Olen suoraan sanottuna bilettänyt kuin pieni eläin melkein vuorokauden putkeen. En tosin mitenkään rankasti, sillä pää ei ole kipeä enkä muutenkaan ole voipunut. Kävimme äsken running sushi -aterialla aivan erityisen hyvässä sushi-paikassa ja minua nauratti, kun ruoka juoksi koko ajan käden ulottuville.


Sitä paitsi enää neljä yötä ja herään Riva del Gardalta. En malta odottaa. Kesäkuu on "rankka", sillä matkustamme melkein joka viikonloppu johonkin. Käydään Konstanzissa (onkohan oikein kirjoitettu) ja ainakin minä hyppään kaverini kyytiin ja täräytän Berliiniin. Lisäksi pitäisi pyöräillä kohti vuorta. 

Onneksi maanantait ovat vapaita ja saan kirjoitella! Sitä paitsi osaan ajaa vanhalla, itäsaksalaisella skootterilla. Olemme jo käyneet ajelulla monta kertaa. Ihmisiä naurattaa, kun me kaksi päristämme menemään; schwalbemme on niin vaaleansininen ja huvittava.












1 kommentti:

  1. Berliinistä lukisin mielelläni kun olet käynyt siellä, sillä itsekin kävin kyseisessä kaupungissa 5 vuotta sitten. Voisi vähän muistella sitä sitten... ;)
    Tykkäsin kaupungista!

    VastaaPoista