torstai 21. kesäkuuta 2012

Olen kaksipersoonainen pää!

Nyt on käynyt niin, että minulla on toinenkin blogi. Saksankielinen Tropfen jää hamaan historiaan. En vain jaksa sitä ylläpitää, mutta aion kirjoitella tästä lähtien tämän Pisara-blogin lisäksi englanniksi Drip Drop Dripping -nimiseen blogiini. Tervetuloa tutustumaan!

Lisäksi olen näköjään mennyt mukaan Facebook-villitykseen, uskokaa tai älkää. Helmi-Maaria Pisaralla on nyt oma profiili, sillä luulenpa, että oikean nimeni virtuaaliset ystävät alkavat kyllästyä ainaisiin blogitekstilinkityksiini. Helmi-Maaria Pisara on Facebookissa siis sellainen kaverihenkilö eikä mikään tykkää-henkilö. Hän, eli minä, hyväksyy kaikki kynnelle kykenevät ystävikseen ja ajattelee asioita joskus toisella tavalla kuin minun toinen minäni, eli sen niminen minä, joka on kirjoittanut romaaneja.

Monimutkaisesti selitettyä, eikö. No, mutta siis nyt on Maaria Päivinen ja nyt on Helmi-Maaria Pisara, ja niiden, jotka FB-ystävistäni tahtovat jatkossa lukea blogipäivityksiä, kannattaa ystävystyä Helmi-Maarian kanssa. Maaria ei linkkejä enää laittele, ellei satu jotain todella huikeaa. Eli siis Helmi-Maaria Pisarasta tulee nyt aktiivinen linkkileidi sinne Facebook-villittelyyn.

Näihin tiedotuksiin on hyvä revähtää. Eli siis levähtää. Ja toivottaa kaunista juhannusta! Minä pistin työtoverini juhannusyöpuuhiin; tyttöset ovat nyt sitten laittamassa kukkasia tyynyn alle ja näkemässä koreita sulhounia. Ehkä teen itsekin niin, vaikka melkein joka päivä olen varma, että R on minun loppuni.

Lähden huomenna puolilta päivin (puolikkaan työpäivän jälkeen) ajelemaan Berliiniin ystäväni neiti N:n kanssa. Luvassa on aika lailla kauneuspainotteinen viikonloppu, sillä meille on varattuna kampaajan tuoli sekä kylpylähotelli. Hotelli sijaitsee 30 kilsan päässä keskustasta, joten emme ihan varsinaisesti Berliinissä yövy.

Eli siis tapaamisiin maanantaina, siihen asti palttiarallaa grillin hajua, järven loiskintaa sekä iloista iltojensumaa! Tossa vielä Hannan (Facebookissa) esiin nostattama, todella rentouttava musiikkia-aivoille-video!


1 kommentti: