perjantai 13. heinäkuuta 2012

Peruttu poljento

Kyllähän tämä nyt niin on, että huomenna sataa. Vaellusreissu Alppien kulmille jäänee, tipahtaa kyydistä; olisiko vuorossa sittenkin ensimmäinen viikonloppu Münchenissä tänä kesänä ilman mitään suunnitelmia. Tekisi ihan hyvää. Olen purtu, olen pakottanut itseni heräämään. 

Sitä paitsi megalomaanisen kirja-arvontani, jossa voit voittaa omaksesi kirjojani, olen mennyt pöyhentämään uuteen uskoon. Muistan väärin nimien lisäksi päivämääriä. Uusi päivämäärä on 22.7. Ja jos käy niin, että en ole kotona, kaadan itseni kumoon keilapallolla. Nimittäin ensi viikolla lähden leirille lasten kanssa. Haastan heinäladossa riitaa, poltan olkapäät auringonvalossa. 

Hyvää perjantaita. En ehdi olla kummoinen. Töiden jälkeen on työnantajan kustantama illallinen. Rapsutan kynsistä hiekat pois ja virnuilen. Sitä paitsi eilen työnantaja sanoi, että minut haluttaisiin pitää vakituisesti. Että kiinnostaisiko. Soppari on vuoden loppuun voimassa. Kysymys kuuluukin; kiinnostaako todella. Iloitsen ainakin siitä, että olen tehnyt työni tarpeenmukaisella intensiteetillä ja vieläpä haluja vastaavasti.


4 kommenttia:

  1. onnittelut, helmi-maaria, työnantajasi on sinuun tyytyväinen.<3333

    en osallistu kirja-arvontaasi, olen lukenut molemmat kirjasi, kiitos niistä!!

    oikein aurinkoista ja mukavaa viikonloppua sinulle & Hänelle!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on tosiaan kiva, että tehtyyn työhön ollaan tyytyväisiä :)

      Poista
  2. Hei onnea tuosta työnantajan kysymyksestä! Kyllähän se tuntuu hyvältä olla haluttu, jos on parhaansa tehnyt. Tekee ihmispienelle hyvää :). Ja nyt vain miettimään, että niin, haluatko ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks! Kyllä minä taidan haluta ainakin toistaiseksi jatkaa, jotta on varma tulonlähde :)

      Poista