perjantai 19. lokakuuta 2012

Olen aamu ja iltapäivä. Käynyt läpi jo 67 sivua - tuhannennen kerran. Tästä, minkä alun eilen paljastin. Olen tulessa, tekstini sallittua värinää, jäänpinnalla halkeama. Vuosien työ, ja mitä jälkeä.

Lähden nyt pesemään kasvoja. Täällä on jonkinlainen kesäpäivä, kaksikymmentä astetta tänään, eilen, huomenna. Istun puolet työpäivästä ulkona, otaksun. Yöt ovat kylmiä, koti yhä hyytävä. R juoksee perässä pienentämässä lämmitystä, minä säädän sitä vaivihkaa suuremmaksi, ja taas täällä riidellään, minä muka en vietä tarpeeksi aikaa R:n kanssa, mutta minun mielestäni asia on kyllä aivan toisin päin! Ja minä kuulemma tiputtelen tavaroita lattioille enkä siivoa jälkiäni (mikä...ehem...saattaa olla tottakin!) ja argh. Tarvitseeko tuollaista kuulla aamulla. Pitää taas tuntea syyllisyyttä, mukamas.

Hyvää viikonloppua! Tai ainakin raikuvaa perjantaita! Ja osallistukaahan kirjani arvontaan!

2 kommenttia:

  1. Kuulostat ihan mieheltäni tuossa tavarantiputtelukohdassa ja jälkien siivoamattomuudessa :D

    Ihanaa viikonloppua sinullekin!

    VastaaPoista
  2. Sinä siis varmaankin osaat samaistua R:n kiukkuun :D Oivaltavaa viikonloppua!

    VastaaPoista