perjantai 15. maaliskuuta 2013

Perjantaipusu!

Työviikko putkessa. Rauhoitan viikonlopun kaikelle muulle kuin asialle nimeltä työ. Tänään on tärskyt herra poikaystävän kanssa, jos se muistaa, ja jos ei, minä kyllä itken ja sitten se muistaa. 

Menemme elokuviin katsomaan Hai-Alarm im Müggelsee -komedian. Sitä ennen olen luvannut hyvin vähistä, hiipuvista euroistani tarjota sapuskat, jotenka menemme falafel-dönerille tuonne elokuvateatterin kulmille. Dönerin saa sieltä huokeaan 3,5 euron hintaan, ja se on parasta falafeldönerlaatua mitä Münchenistä olen löytänyt, jotenka avot. 

Perjantaipusu uteliaalta kameraani tökkivältä Cookie-marsulta.
R-parka on valinnut varmaankin väärän tyttöystävän. Minä saan aina koreat pöydät katettuna, kun hän tarjoaa purtavaa, hän sen sijaan ainakin tässä kuussa vain pikkuista pötyä. Parempi sekin kuin ei mitään, ja sitä paitsi minähän olen tosi ihana tällaisina päivinä, joina olen saanut asioita aikaiseksi. Nauroin töissäkin korvat heiluen. Heilun koko heinätikku.

Huomenna on luvassa ratsastusta ja tylyä toimintaa, kuten kellarissa koluamista, sunnuntaina Alppeja. Älkää kysykö, miten aion kustantaa mokoman. Olen päättänyt, että elinkustannuksiin on todellakin enää (työtoverini velkojenmaksun jälkeen enemmän kuin luulin, toivoin ja oletin!) 30 euroa jäljellä, mutta olen pahis ja viilaan Visaa, lunta ei nimittäin ole enää kauaa ja tahdon vielä kerran edes tänätalvena hiihtelemään. Eli siis älkää ottako mallia elintavoistani, mutta meinaan mennä luotolla laskemaan rinteisiin. Parempi ehkä se, kuin että ostaisin jotakin hyödytöntä. Rinteistä kun saa niin paljon ainakin suudelmia silmiin ja euforiaa elimiin.

Ja tietysti filosofista höyryä Muffin-marsulta ja sen viiksiltä.

Leiskuvaa, maltikasta, hämyisää viikonloppua meine liebe Mäuse!

6 kommenttia:

  1. Oi, lähetän suukkoja marsulaisille! Sympaattisia otuksia, meidän pötkylät vinkuu ruokaa aina kun pussi jossain päin rapsahtaa. Jotain tuon söpön naaman takana täytyy siis liikkua :) Mukavaa ratsastusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua :) Marsut ovat niin pöhköjä mutta samalla aika fiksuja!

      Poista
  2. Meillä on kanssa edessä vähän sellainen eletään yli varojen matka. Mutta joskus on vaan PAKKO päästä johonkin ja olemaan yhdessä. Mietin, että pidetään tyhjää nyhjästä viikkoja ruoan suhteen, mutta sitten iski taivaan lahja, kun kävin äsken kaupassa. Kaupan bonuskortilla oli noin 100€. Sillä minä syötän tämän porukan loppukuun, kun olen oikein kekseliäs kokki....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, joskus se pakko vain on :) Etenkin kun on kyse kauniista paikoista ja elämyksistä! Oh, tsemppiä perheen pyöritykseen - mun kun ei tarvitse ketään elättää, 30 euroa riittää...en varmaan osaisi olla yhtään äiti noin niin kuin rahankäytön suhteen :D

      Poista
  3. Siis: ihanaa viikonloppua, Helmi-Maaria.<33333

    VastaaPoista