perjantai 21. maaliskuuta 2014

Villi perjantai ja videobloggauskin ohoo!


Perjantai tralalallaa. München sulaa käsiin ja alleni, oi ihana elämä, oi ihana maaliskuu. Minulla on rusketusraidat ja palanut nenä, ja ilkikurinen olo, enkä tiedä mitä heille tapahtuu, jotka joutuvat eteeni. Teen kepposia koko päivän ja hihittelen nurkkien takana. Olen riehakas kevättantta, ja minua ei yhtään haittaa mennä tällaisella ilmalla töihin. Tämän työn paras puoli on se, että tällaiset ilmat vietetään ulkona, visusti, taivas on katto ja puut ovat seiniä jos puita on.

Kaikilla meistä on virheemme. Minulla on paha vegaanivirhe nimeltä jäätelö. Spank me!
Minun vegaanielämäni on lähtenyt muutes ihan hyvin käyntiin, PAITSI. Unohdin tietysti maanantaina, että jäätelöhän on maitoa. Ja koska olin riehakkaalla, lempeällä kevättuulella, ostin jokavuotiseen tapaani ensimmäisen jätskiliinin italialaisesta kuppilasta, ja haukkasin sitä, oi lemppariani mangoa, ja sitten muistin että ai niin. Uups.

Lahjapuputsuikka!
No, mitä pienistä. Elämä on vehkeilyä. Minä vehkeilen itseni kanssa, näköjään. Eilen kävin työtoverini kanssa weißweinschorlella. Tai siis parilla. Unetti sen jälkeen aika hyvin. Joten olen energisoitunut kuin sähkövastus! Sain lahjaksi pikkupupun. Haluan puistella ihmisiä poskista ja muiskauttaa pusuja niihin. Hihii. Voi riehakkuus! Ja voi haikeudenhaikeus. Karkailen haikeaa tunnetta. Menen töiden jälkeen Isarin varteen ja vilauttelen varpaita. Kaupungissa on starkbierfestejä kaikilla panimoilla. Taitavat jäädä tänä vuonna välistä. Kun pitäisi sunnuntaina sillä lailla muuttaa ja muuta. Prameaa perjantaita, pupuset, hoilatkaa henkenne edestä!

P. S. Kyllä minä nyt sitten uskaltaudun. Olkaa hyvä: videobloggaus kirjasta Huorasatu...IIK. Olen tuossa videossa sitten a) kipeä ja b) sietämättömän meikitön!


2 kommenttia:

  1. Siellä kevät, täällä talvi... Lunta tuli metrikaupalla (no ainakin melkein). Mutta magee videoblogi, kiinnostavalta vaikutti kirja eikä yskä/meikittömyys haitannut lainkaan, aurinkoinen persoonasi paistoi sen yli kuitenkin. Vaan miksi jäi kesken? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi se jäi kesken, kun mun kamera on niin epäkamerallinen :)

      Poista