sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Typerä ihana minä en kestä!

Mulla on syitä. En haluaisi enää yhtään syytä. Miettikää kuinka helppoa elämä olisi, jos ei olisi syitä, syyttämisiä, syyllisiä, syysyysyyhyilyä, syyttömiä. Haluaisin olla syyllinen enkä yhtään. Joskus on sellainen olo, etten ole mitään. Siis en yhtään mitään. Enkä nyt tarkoita, että niin kuin maailman mittakaavassa tai missään, vaan siis ihan omassa itsessäni mitään. Joskus olen tyhjiö. Olen tänään. Ja vihainen itselle. Olen maailman typerin joskus, ja sitten syyllistän itseäni, ja sitten äh.

Haluaisin olla iloinen aina. Haluaisin kutittaa sinua varpaasta! Haluan pureskella. Haluan rouskuttaa. Haluan porkkanan ja viljapuuroa. Haluan Suomeen. Mulla on ikävä! Haluan vain käymään, ihan vain äkkiä, edes kaksi päivää, mutta en pääse. En ennen elokuuta. Ikävä ikävä ikävä!

Koittakaas arvata, minkä kustantamon esitteestä on kyse!
Tossa teille vähän vihiä siitä, mitä tapahtuu syksyllä. Tossa kuvassa siis. Minä alan nyt mököttää. Itselleni. Olen tyhmä tyhmä tyhmä tyhmä ihana kökkö. Ihanaa kun on yhtä aikaa ihana ja tyhmä. Kokeilkaa vaikka! Ja ihanaa kun on kesä. Ja elämä. Mutta mikä elämä. Liian liian liian tiivis elämä. Sellainen että aina joudun johonkin tai jotakin tapahtuu ja siinä sitä sitten ollaan.

10 kommenttia:

  1. Ihan totta, liian tiivis ei ole hyvä ja kuitenkin sellaiseksi se tekevälle ja tahtovalle helposti muodostuu. Pitää etsiä väljempi kohta jotta voi edes hetkeksi ojentua ja pyörittää käsiä.

    VastaaPoista
  2. Ihminen rakentaa itse oman vankilansa!

    ♥♥

    VastaaPoista
  3. Olla ei mitään ja kaikkea. Ottaa voimille.

    Tilaa olla, se on tarpeen.

    Onnittelut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja kyllä, ottaa voimille mutta toisaalta onneksi on myös leveämpiä hetkiä.

      Poista
  4. Voi että! Ettet vain olisi liian ankara itsellesi. Liian tiivis on kyllä paha. Itselläkin on vähän sellainen puristava olo, pitäisi saada vähän ilmaa ympärille.

    Ja hei, onnea ihan kamalasti taas! Vaikuttaa tosi hyvältä. Eihän tässä malta odottaa lokakuuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minä ole liian ankara, vähän vain vihainen, mutta onneksi en ole pitkävihainen! Kiitoksia onneista - en minäkään malttaisi odottaa! :)

      Poista
  5. Tyhjyys luo tilaa, yleensähän elämä on liiankin täyttä, liikaa kaikkea, Ehkä tarvitsetkin tyhjeýyden tunteen, näin avaat ovesi uusille tapahtumille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, välillä tyhjyyttäkin tarvitaan, vaikka se tunne ei ole lemppareitani!

      Poista