maanantai 6. lokakuuta 2014

Menopoli

Nonni, nyt on sitten se viikko, jolloin kohtaan Frankfurtin, jännittää. Kiva nähdä siellä kollegoita ja kaikkea ja hahaa, sain ikioman hotellihuoneenkin, ja minulla on aina nälkä. Olin eilen vahingossa Oktoberfesteillä. Huh kun olikin hassua. Mutta nyt pitää heittää kaikki tavarat pois, koska olen epäjärjestelmällisyyden kuningatar. Siis apua. Roinani pois. En ehdi muutakaan. Mutta sitäpä tämä on ja olen onnellinen ja haikea ja eilen jopa kaunis, tänään kaikkea muuta, ja tuossa pääsette tsekkaamaan katalogia. Moikkis kuulemisiin ehkä viikon päästä, haluan suudella asfalltia allani ja nauraa! En tiedä vieläkään miten pääsen Suomeen Frankfurtin jälkeen, mutta eiköhän se jotenkin hoidu sekin.

Syksy roikkui viime viikolla vuorten päällä.
Ai niin, olen ajatellut lopettaa blogin pitämisen.
Koska aloin kirjoittaa tätä silloin, kun suunnittelin Müncheniin muuttoa.
Tämä on ollut vähän kuin München-blogi. Sydämeni särkyy.
Mutta toisaalta pidän bloggaamisesta.
Katsotaan, mitä tapahtuu, ja voipipa olla niinkin, että lähitulevaisuudessa saan palkkaa bloggaamisesta. Ja nyt minä alan taas roudata ja hermoilla, moikkis vihdoin!

3 kommenttia:

  1. Blogit voivat muuttaa muotoaan, nimeään, olemustaan, päivitystiheyttään, välillä voi olla taukoakin. Ei se haittaa. Ei tarvitse lopettaa, voi olla blogaamatta ja sitten jos innostaa, blogata taas.

    -Maija

    VastaaPoista
  2. Hui. Blogin lopetus kuulostaa hurjalta. Olisi mukava lueskella kuulumisiasi myös jatkossa, varsinkin nyt matkustusaikoina :) Mutta jos olo on lopettamisen kannalla, niin sille ei voi mitään. Siihen on lukijan alistuttava.

    VastaaPoista