lauantai 4. lokakuuta 2014

Toukasta perhoseksi

Minä olen. Voi hyvänen aika minä olen. En voi enää kuvailla. Sitä paitsi Siperiasta jatkankin jenkkilään. Rakkaus tuo, rakkaus vie. Jenkeistä Etelä-Amerikkaan jotenkin. Tai siis ensin jollakin tavalla Siperiasta jenkkeihin. Rakkaus tuo, rakkaus nyysii. Ei minulla kuvia ole eikä sanoja. Ovat vain mielessä tuokiot. Piti ensin opetella ratsastamaan länkkärityylillä, mikä oli ehkä paniikein kohta viikon matkastani, sillä olen tottunut vain normisatuloihin ja hommiin. Ruoka oli maailman mahtavinta, majapaikat gemütlichejä, eli öö....mitä se on suomeksi edes, ja sitten kaikki kaikki oi oi oi. Sain työtarjouksenkin herranjesta vuorten yltä, voisin mennä yhteen alppimajaan talveksi töihin mutta ei, Maaria lähtee maailmaan. Ihanaa oli, olen täysi! Inspiraatio olet minun!










Sitten kun tulen maailmasta takaisin muutan ihan varmasti Itävaltoihin. Herrajesta ounou. Olen maailman perhosin. Rakastan. Olen vapaa, olen vapaa. Apua en ymmärrä edes kuinka vapaa. Ei enää palkkatöitä. Ei enää muuta kuin kirjoittamista ja nämä maisemat. Nyt olen neljä päivää ystävien syötävänä Münchenissä. Järjestän asiani. Lähden. Franfurtiin suuntaan keskiviikkona olemaan edustava. Torstaina pitää aukoa päätä jopa lavalla. Ymmärrättekö te miltä tuntuu olla perhonen? Ensin on toukka. Sitten onkin jo siivet!

5 kommenttia:

  1. Oijoi noita sun ratsastusmaisemia...Minua odottaa marras-joulukuulla issikkavaellus lumisissa metsissä.

    Itävaltaan haluaisin minäkin muuttaa. Kunpa...voisin.

    Ihanaa maailman kiertämistä!

    VastaaPoista
  2. PS. Siis olitko ridaamassa Füssenissä vai missä? Näin innostunut olen noista maisemista ja onhan kohta parikymmentä ja ehkä enemmäkin reissuja sinne tehty ja ensi vuonna taas.

    VastaaPoista
  3. Onnellisuutta ja mahtavuutta vapauteen.

    VastaaPoista
  4. ooh mitä kuvia ja maisemia.Ihanaa Maaria,rakkaus :)

    VastaaPoista
  5. Ihana ratsastusretki sinulla, se on onnea♥
    Rakastuneena kaikki on taivaallista...
    Mahtavaa jatkoa sinulle, perhonen Maaria! ♥♥

    VastaaPoista