torstai 18. kesäkuuta 2015

Ilmoitusluontoinen asia ja juhannusta!

Rakkaat vielä visiitille putkahtavat lukijani, saanko kertoa: olen tuuliviiri. En sittenkään jaksa enää ylläpitää Pisaraa edes kirjablogin muodossa.

Uudessa osoitteessa kotisivujeni Humalalintu-blogissa postailen elämän lisäksi myös lukemistani kirjoista aina kun jaksan ja ehdin. Luvassa pian juttua mm. Laura Honkasalon Perillä kello kuusi ja Luiz Ruffaton Rutosti hevosia -romaaneista.

Kotisivujeni huikeat grafiikat on tehnyt tsekkiläinen kuvittaja Tatiana Karpova.
Olen sittenkin muuttanut virallisesti Islantiin asumaan - tai siis iltapäivällä tänään olen, kun menen rekisteröimään itseni. Pelottavaa, alakuloista. Olen yleensä toivoa täynnä, nyt itkua, vaikka olenkin maailman onnellisin nainen, kun minulla on niin maailman ihanin poikaystävä, että oi.

Toivotan viihtyisää, ihanaa, lempeää juhannusta kaikille. Koska olen kiireinen romaanityön ja agenttihommien takia, en jaksa laatia uusille sivuilleni blogilistaa, eli siis seurailen blogeja Pisarasta löytyvän blogilistani kautta, eli siis mikäli kommentoin muiden postauksia, esiinnyn Helmi-Maaria Pisarana. Koska pisaraa minussa yhä on, kaiketi.

Moikkis ja kuulemisiin!

4 kommenttia:

  1. Tuosta voisi kirjoittaa laulun: keskikesän blues Islannissa. Mutta ihana on sinun uusi saitti, upeat grafiikat. Juhlitaanko siellä mitenkään Juhannusta? Ranskassa poltetaan maalla kokkoja! Ja juhlitaan. Oisko viikingit tuoneet perinteen tänne... mutta muuten tänä viikonloppuna on paljon ulkoilmakonsertteja ja Fête de la musique. Musiikin juhla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mary, minustakin sivuni on ihana. Viihdyn oikein hyvin, kiitos graafikon ja ystäväni, joka sivut minulle rakensi. Ei täällä juhlita. Menemme koko viikonlopuksi myymään kirpparille asioita :) Hauskaa juhannusta Ranskaan!

      Poista
  2. Luen sinun kirjaasi parhaillaan. Se on hurja mutta virkistävä erilaisuudessaan. En ole saanut vielä selvitettyä itselleni, onko se alitajunnastasi vai mielikuvituksestasi putkahtanut pinnalle.
    On nälkä, on jano.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, toivottavasti kirja kantaa sinua mukanaan alusta loppuun asti. Kyllähän se aika pitkälti mielikuvituksen tuotetta on :)

      Poista